Medewerker Secretariaat – 32-40 uur – Huis ter Heide

Ben jij op zoek naar een vaste baan waar je je kunt ontwikkelen op het gebied van planning en administratieve vaardigheden? Ben jij een harde werker en kan je snel schakelen? Ben jij een echte doorzetter en graag onderdeel van een hardwerkend team in een commerciële branche? Daarnaast ook communicatief sterk en niet bang om veel verschillende vragen van klanten op te pakken? Kom dan bij ons werken als medewerker secretariaat / binnendienst!

 

Wat ga je doen?

Binnen onze medisch adviesbureaus ga jij je bezig houden met het behandelen van aanvragen vanuit gemeentes. Deze aanvragen hebben o.a. met de WMO te maken, de Wet Maatschappelijke Ondersteuning. Deze wet is er voor mensen die hulp nodig hebben in het dagelijks leven, bijvoorbeeld een rolstoel nodig hebben of hulp in de huishouding. Onze klanten bevinden zich allemaal binnen de non-profit sector, maar wij zijn zeker geen non-profit instelling! Onze afdeling is zeer dynamisch en daarom vind jij het een geweldige uitdaging om altijd het maximale uit je dag te halen.

Door de diversiteit aan aanvragen is ieder belletje voor jou een nieuwe uitdaging! Het is aan jou de taak om de hulpvraag te achterhalen en hier de juiste adviseur voor te vinden. De match gevonden? Mooi! Dan zorg jij ervoor dat er een afspraak met klant en adviseur wordt ingepland. Missie volbracht? Jazeker, maar het volgende belletje wacht al wel. Jij vindt het daarom een uitdaging om samen met je collega’s ervoor te zorgen dat alle klanten aan het einde van de dag weten wanneer zij een afspraak met een adviseur hebben. Een blije klant is een blije jij.

 

Wie zijn wij?

Treve Advies is een onafhankelijke commerciële organisatie die sociaal-medische adviezen uitbrengt aan o.a. gemeenten, overheid, notarissen en instellingen. Deze adviezen worden door artsen en indicatieadviseurs opgesteld. Het secretariaat is de schakel tussen de medisch adviseurs, de cliënt en de opdrachtgever.

 

Wie zoeken wij?

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een commerciële sector
  • Je hebt ervaring met planning en dienstverlening
  • Je hebt uitstekende telefonische vaardigheden, een prettige telefoonstem
  • Je hebt mondeling een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde systemen en software toepassingen (MS Office en registratiesystemen)
  • Jij staat stevig in je schoenen, bent commercieel ingesteld en je kan snel schakelen

Heb jij nog geen werkervaring, maar wel je HBO diploma behaald? Ook dan ben je van harte welkom om te solliciteren!

 

Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige en uitdagende functie
  • Een marktcomfort salaris
  • Een diverse en centrale functie binnen de organisatie
  • Een fulltime functie van 32-40 uur per week
  • Een jong en dynamisch team

 

Interesse?

Wil je meer weten of de vacature of wil je solliciteren, neem dan contact op met Laura van der Spa op 06-11911677 of via spa@treve.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt WEL op prijs gesteld.

Solliciteer meteen

Pas je in het profiel en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer gemakkelijk en snel online! Wij nemen jouw sollicitatie spoedig in behandeling.

Solliciteer meteen

Pas je in het profiel en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer gemakkelijk en snel online! Wij nemen jouw sollicitatie spoedig in behandeling.