Finance Medewerker | 32 – 40 uur per week | Huis ter Heide, Utrecht

 

Voor ons finance team zijn wij op zoek naar een accurate, resultaatgerichte en proactieve collega! Word je blij van cijfers, ben je graag ondersteund bezig maar heb je ook voldoende bagage om een brede financiële functie op te pakken? Lees dan snel verder, want we hebben bij Venturion Health & Care een uitdagende functie vrij!

 

Waarom werken bij Venturion Health & Care?

Venturion Health & Care is een overkoepelende werkmaatschappij van verschillende belangrijke spelers op het gebied van de publieke en individuele gezondheidszorg. Met ongeveer 1100 medewerkers bieden wij een brede en professionele dienstverlening.

Als financieel medewerker binnen Venturion Health & Care word je een echter allrounder. Jij zorgt er samen met het team voor dat de administratieve processen op orde zijn en je weet voor jezelf de juiste prioriteiten te stellen door overzicht te bewaren. Je ziet er uitdaging in om in een dynamische werkomgeving de rust te bewaren en er samen voor te zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Het is een afwisselende en uitdagende baan waarin er ruimte is voor innovatieve ideeën. Ben jij super secuur en cijfermatig sterk? Krijg jij energie van het verzorgen van een vlekkeloze administratie en ben je een Excel held? Wellicht ben jij dan wel degene die wij zoeken!

 

Wat ga je doen?

Als financieel medewerker zorg je samen met jouw collega’s voor het verwerken en controleren van de financiële administratie van de bedrijven van Venturion Health & Care. Hiervoor gebruiken wij het softwarepakket AFAS.

Persoonlijk contact is belangrijk, er wordt van je verwacht dat je blij wordt van klantencontact, zowel intern als extern. Je bent enthousiast aan de telefoon en jouw mails zijn formeel maar met een vriendelijke touch. Jij bent verantwoordelijk voor verkoopfacturatie, een effectief debiteuren- en crediteurenbeheer en de communicatie met debiteuren en crediteuren.

Zowel het verrichten van werkzaamheden op het gebied van debiteuren- en crediteurbeheer alsmede het ondersteunen van maandwerkzaamheden behoren tot jouw takenpakket. Denk hierbij aan o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Het controleren van het grootboek
  • BTW aangifte opstellen
  • Maandrapportage opstellen
  • Processen analyseren en verbeteringen doorvoeren

 

Wat breng je mee?

  • Je bent per direct beschikbaar;
  • Je hebt een afgeronde financieel administratieve opleiding van minimaal mbo+/hbo niveau;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring;
  • Bij voorkeur werkervaring op het vlak van financiën;
  • Je beschikt over ervaring met MS office (zeker met Excel) en ervaring met/kennis van Afas is een pré;
  • Je bent goed in plannen, hebt een hands on mentaliteit, bent snel van begrip, stressbestendig en verantwoordelijk.

 

Wat krijg je hiervoor terug?

Een uitdagende functie voor minimaal 32 uur per week, in een dynamische organisatie. Deze functie valt, afhankelijk van jouw ervaring en achtergrond, in ons loonhuis binnen schaal 2 of schaal 3 (€2100 - €3800 o.b.v. fulltime) indeling vindt plaats op basis van werkervaring. We vinden het belangrijk dat je groeit en je ook op persoonlijk vlak kunt blijven ontplooien. Er is dus zeker ruimte voor eigen inbreng van ideeën. Daarnaast bieden we een Individueel Keuze Budget (IKB) voor opleidingen/cursussen en/of het kopen van extra vakantiedagen.

 

Kom je bij ons werken?

Ben jij gedreven, een aanpakker en ben je op zoek naar een leuke tijdelijke uitdaging? Upload jouw motivatiebrief en CV, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Wil je vooraf meer weten over de functie-inhoud? Neem dan contact met ons op via 088-3210100.

Solliciteer meteen

Pas je in het profiel en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer gemakkelijk en snel online! Wij nemen jouw sollicitatie spoedig in behandeling.

  • Regio

    Utrecht

  • Plaats

    Utrecht, Huis ter Heide