Finance medewerker, Huis ter Heide

Voor het finance team zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde collega. Word je blij van cijfers, ben je graag ondersteunend bezig maar heb je ook voldoende bagage om een financiële functie op te pakken? Lees dan snel verder!

Jouw nieuwe baan

Als Financieel Medewerker binnen Venturion Health & Care ben je een echter allrounder. Jij zorgt er samen met het team voor dat de administratieve processen op orde zijn en je weet voor jezelf de juiste prioriteiten te stellen door overzicht te bewaren. Je ziet er uitdaging in om in een dynamische werkomgeving de rust te bewaren en er samen voor te zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Enerzijds ben je verantwoordelijk voor de (maandelijkse) facturatie en anderzijds voor (maandelijkse) rapportage. Klopt het één en ander niet? Dan zoek je contact met de betreffende collega’s. Een klant aan de lijn met een vraag over een openstaande factuur? Geen probleem, je weet precies waar ze voor bellen. Zie je tijdens het proces mogelijkheden tot verbeteringen? Dan neem en krijg je de ruimte om dit uit te werken en door te voeren, door middel van jouw kennis van de processen. Uiteraard vertaal je dit niet alleen door naar een rapportage, maar ook naar stuurinformatie!

Je ziet er uitdaging in om in een dynamische werkomgeving de rust te bewaren en er samen voor te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Je rapporteert direct aan het management en aan de directie van Venturion Health & Care.

 

Waar ga je werken?

Venturion Health & Care is een overkoepelende organisatie van verschillende belangrijke spelers op het gebied van de publieke en individuele gezondheidszorg. Deze spelers zijn AtHomeFirst, Atlas Jeugdhulp, MediPoolFirst, Futura Zorg, Meditel en Aviation Medical Centre. Met ongeveer 1100 medewerkers bieden wij een brede en professionele dienstverlening. Bij Venturion Health & Care ontzorgen wij onze dochterondernemingen o.a. op financieel, juridisch en HR-gebied.


Venturion Health & Care vindt de (persoonlijke) ontwikkeling van haar medewerkers belangrijk, er is sprake van flexibel werken en een gezellige bedrijfscultuur. Er is aandacht voor doorgroeimogelijkheden van werknemers, hierbij behoort ook doorstroom naar de dochterondernemingen nadrukkelijk tot de mogelijkheden.   

 

Wie ben jij?

Wij zoeken een professional met minimaal een mbo-diploma in de richting van administratie en met minimaal vijf jaar werkervaring op een MKB-financiële afdeling. Je bent zelf startend, stressbestendig en initiatiefrijk. Je bent in staat om zelf prioritering te geven aan alle werkzaamheden.

 

Ons aanbod voor jou

Een leuke, zelfstandige en uitdagende functie voor minimaal 32 uur op ons kantoor in Huis ter Heide, regio Utrecht. We vinden het belangrijk dat je groeit en je ook op persoonlijk vlak kunt blijven ontplooien. Er is dus zeker ruimte voor eigen inbreng van ideeën. Daarnaast bieden we een Individueel Keuze Budget (IKB) waarbij je zelf kunt kiezen of dat je spaart voor een opleiding of cursus, extra pensioenvoorziening of het kopen van extra vakantiedagen.

 

De sollicitatieprocedure

Spreekt deze vacature jou aan? Upload jouw cv en motivatiebrief via het sollicitatieformulier. Onze HR-Adviseur, Loes Broekaart, neemt vervolgens contact met jou op. Onze sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken. Wij vinden het namelijk belangrijk om elkaar goed te leren kennen. Voor vragen kun je Loes bereiken via +31 6 – 51 73 04 39 / werkenbij@venturiongroep.nl

Is deze vacature niet helemaal wat je zoekt? Stuur dan een open sollicitatie. Wij kijken graag met jou mee naar de mogelijkheden bij Venturion Health & Care.

Solliciteer meteen

Pas je in het profiel en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer gemakkelijk en snel online! Wij nemen jouw sollicitatie spoedig in behandeling.